Doctor Pol: Povestea sa incredibilă
El este medicul nostru veterinar preferat și acum dezvăluim ce îl face atât de incredibil. În această ediție specială, Dr. Jan Pol ne împărtășește momentele cele mai intime care i-au schimbă viața – de la copilăria sa în Țările de Jos, când lumea era în război, până la mutarea în America de centru-vest și o poveste de dragoste ca-n filme – aceasta este povestea vieții sale incredibile.