Un braț de milioane
În drama „Un braț de milioane“, cariera impresarului JB Bernstein depinde de găsirea în India a unui jucător de cricket extraordinar care să poată fi antrenat pentru o echipă de baseball din SUA.
Impresarul JB Bernstein (Jon Hamm) constată că afacerile s-au schimbat și că lucrurile nu merg bine pentru cariera sa. Într-un ultim efort de a-și salva existența, el pune la cale un plan pentru a găsi următorul mare as al baseball-ului. În speranța de a găsi un tânăr aruncător de cricket pe care să îl poată transforma într-o vedetă de baseball din prima ligă, JB călătorește în India pentru a produce un reality-show-concurs numit „Un braţ de milioane“. Cu ajutorul lui Ray Poitevint (Alan Arkin), un cercetaș de baseball pensionat, irascibil, dar cu ochi de vultur, îi descoperă pe Dinesh (Madhur Mittal) și Rinku (Suraj Sharma), doi băieți de 18 ani care habar nu au cum să joace baseball, dar care se pricep să arunce o minge rapidă. În speranța de a semna contracte cu ei pentru liga majoră și de a face bani rapid, JB îi aduce pe băieți acasă, în America, pentru a se antrena - cu rezultate surpriză.