Giovanni E Le Sue Galline
În zona Marineo din Sicilia, la numai 30 km de Palermo, există un sat mic ce păstrează tradiția înaintașilor. De-a lungul celor patru anotimpuri, viața și obiceiurile oamenilor trebuie să se adapteze.
În zona Marineo din Sicilia, la numai 30 km de Palermo, există un sat mic ce păstrează tradiția înaintașilor. De-a lungul celor patru anotimpuri, viața și obiceiurile oamenilor trebuie să se adapteze. Documentarul spune povestea celor care, odată cu criza producției de cereale și a creșterii vacilor de lapte, încearcă să păstreze tradițiile înaintașilor, ale părinților și bunicilor lor. Ei continuă să folosească unelte tradiționale pentru a munci pământul și a crește animalele aflate în pericol.