How To Catch A Serial Killer
Ancheta detectivului Steve Fulcher în cazul lui Christopher Halliwell a fost una dintre cele mai ample povești polițiste din ultimii ani, captând atenția publicului. Întinsă pe mai bine de zece ani și conținând mai multe crime, două procese extrem de mediatizate și o carieră distrusă, aceasta este povestea urmăririi perseverente a unui ucigaș în serie de către un agent de poliție decis să facă dreptate.
Ancheta detectivului Steve Fulcher în cazul lui Christopher Halliwell a fost una dintre cele mai ample povești polițiste din ultimii ani, captând atenția publicului. Întinsă pe mai bine de zece ani și conținând mai multe crime, două procese extrem de mediatizate și o carieră distrusă, aceasta este povestea urmăririi perseverente a unui ucigaș în serie de către un agent de poliție decis să facă dreptate. Din clipa în care cazul lui Sian O'Callaghan, o fată de 21 de ani dată dispărută, a ajuns pe biroul detectivului inspector Fulcher, a început vânătoarea. Au urmat cinci zile de jocuri de-a șoarecele și pisica, jocuri cu mize uriașe, caracterizate de urmărirea neobosită a unui ucigaș de către un detectiv cu experiență și zeci de ani de vechime în forțele de ordine.