Vedete în sălbăticie, cu Bear Grylls
Bear Grylls, celebrul expert în supraviețuire, se întoarce în sălbăticie alături de unele dintre cele mai îndrăgite vedete pentru experiențe fără rezerve în câteva dintre mediile cele mai severe pe care le are de oferit Mama Natură.