Insula câinilor
Când toți câinii din orașul Megasaki sunt exilați pe Insula Trash, Atari Kobayashi, un băiat de 12 ani, pornește într-o aventură pentru a-și găsi câinele de pază, Spots.
Insula câinilor, în regia Directorului Wes Anderson, spune povestea lui Atari Kobayashi, un băiat de 12 ani care se află în grija primarului corupt Kobayashi. Când toți câinii din orașul Megasaki sunt exilați pe Insula Trash, Atari pornește într-o aventură pentru a-și găsi câinele de pază, Spots. Cu ajutorul noilor săi prieteni canini, acesta începe o călătorie de neuitat ce va decide soarta și viitorul întregii prefecturi.