Într-o clipă
Când trei dintre copiii lor sunt diagnosticați cu o boală incurabilă care produce deficiențe de vedere severe, familia Pelletier pornește într-o călătorie pentru a vedea frumusețea lumii cât mai poate. Aceștia se bucură de destinații uluitoare și de experiențe unice în viață și își dau seama că dragostea, reziliența și bucuria momentelor magice trăite în prezent nu sunt definite de incertitudinea viitorului.