Jurnalul unui puști: Arest la domiciliu de Crăciun
O poveste de sărbători amuzantă și sinceră, avându-l în centru pe Greg Heffley, elevul favorit al tuturor, care se străduiește să nu fie pe lista obraznicilor de Crăciun, în timp ce familia lui se pregătește pentru o furtună de zăpadă.
Sărbătorile de iarnă ajung să fie deosebit de stresante pentru Greg Heffley anul acesta. După ce a deteriorat din greșeală proprietatea altcuiva, împreună cu prietenul său, Rowley, lui Greg îi este teamă că nu va primi cadoul mult râvnit. Ca totul să fie și mai rău, o furtună de zăpadă lovește orașul și toată familia este blocată în casă mai multe zile. Crăciunul se apropie vertiginos, oare va fi Greg capabil să se comporte cât mai bine?