Kampala Cycling Couriers
În Kampala, patru curieri pe biciclete, ajutați de expertul olandez Joeri Scholte, înființează Kampala Cycling Couriers. Ei întâmpină dificultăți, punându-și la încercare decizia, pe măsură ce viitorul afacerii lor devine incert înainte de plecarea lui Joeri.