Tough Boats: Journey Down the Nile
Călătorește peste 400km în 3 zile prin pădurea tropicală Amazoniană, încheind cu delfinii roz de râu. În Arctica, un echipaj format din 18 membri se confruntă cu rutine istovitoare de pescuit, învățând de la localnici. Alte episoade prezintă o călătorie cu vaporul pe Nil, explorarea Marilor Lacuri și călătorii autentice în Tanzania și Filipine.