Killing Escobar
În capitala globală a cocainei, violența face legea. Mai presus de toți ceilalți, un bărbat ține țara într-o strânsoare însângerată a morții - Pablo Escobar.
În capitala globală a cocainei, violența face legea. Mai presus de toți ceilalți, un bărbat ține țara într-o strânsoare însângerată a morții - Pablo Escobar, cel mai cunoscut baron al drogurilor din lume. Cu sprijinul SUA, președintele Columbiei i se opune, dar Escobar e prea puternic. Într-o încercare disperată de a aduce pacea, președintele îi oferă un târg tentant: dacă lordul drogurilor va executa o condamnare de câțiva ani, totul îi va fi iertat. Escobar se predă, dar închisoarea luxoasă îi oferă un loc sigur de unde să-și conducă afacerea în mod obișnuit și chiar să comită omoruri.