Kronk's New Groove
Kronk pune la cale un plan de a se îmbogăţi rapid pentru s-şi impresiona tatăl, pe care nu-l poate mulţumi niciodată. Dar când lucrurile o iau razna, Kronk descoperă că adevărata bogăţie în viaţă sunt prietenii săi şi sinceritatea cu el însuşi.