LA 92
Marcând cea de-a 25-a aniversare a revoltelor din Los Angeles, LA 92 îi introduce pe spectatori în acea perioadă tumultuoasă prin intermediul unor imagini de arhivă rar văzute.
La 25 de ani după ce verdictul din procesul Rodney King a declanșat mai multe zile de proteste, violențe și jafuri în Los Angeles, LA 92 îi introduce pe spectatori în acea perioadă tumultuoasă prin intermediul unor imagini de arhivă uimitoare și rar văzute. Produs de Simon Chinn, dublul câștigător al premiului Oscar, și de Jonathan Chinn, câștigător al premiului Emmy, și regizat de Dan Lindsay și TJ Martin, câștigători ai premiului Oscar, filmul analizează evenimentele din 1992 dintr-o multitudine de puncte de vedere, aducând o perspectivă nouă asupra unui moment crucial care reverberează până în prezent.