Zona 51: Dosarele CIA
Zona 51 este renumită ca fiind unul dintre cele mai secrete locații de pe Pământ, dar folosind documente CIA recent declasificate, acest documentar autorizat dezvăluie exact ce s-a întâmplat la unitatea de testare de când a fost deschisă în 1955.
ZONA 51: SECRETUL CIA acoperă povestea adevărată a cercetărilor inovatoare în domeniul aviației care au avut loc la Groom Lake Testing Facility, cunoscută și sub numele de Zona 51, care a asigurat supremația aeriană a SUA de la Războiul Rece până în prezent. Folosind documente CIA care au fost recent declasificate, acest program identifică anumite persoane care au lucrat la baza ultrasecretă, într-o varietate de roluri - muncitori în construcții, piloți și agenți de securitate. Mărturiile lor personale oferă o impresie unică nu doar despre lucrările efectuate, ci și despre situl în sine. Dezvăluim cât de strictă a trebuit să fie securitatea pentru a menține sub secret dezvoltarea programelor de aviație U2, A12, HAVE BLUE și F117 Nighthawk. Acesta este un film care se concentrează pe dezvăluirea istoriei și a acurateței faptelor într-un stil proaspăt și captivant – unul care răspunde la întrebarea „ce s-a întâmplat cu adevărat la Zona 51?”