Lady Bird Johnson: Jurnalul unei prime doamne
Premiatul producător de film Dawn Porter, Trilogy Films și Industrial Media prezintă „Lady Bird Johnson: Jurnalul unei prime doamne”, un documentar original care folosește jurnalele audio ale lui Lady Bird Johnson pentru a spune povestea uneia dintre cele mai influente și mai puțin înțelese prime doamne din istorie.