Laponia sălbatică
Zăpada acoperă copacii și lumini verzi dansează pe cerul înstelat. Pentru scurt timp, în sezonul festiv, gândurile ni se îndreaptă către un tărâm al minunilor iernii, departe în nord. Acest loc este cunoscut de străini drept Laponia, casa magică a lui Moș Crăciun. Dar, departe de lumini festive, casa lui Moș Crăciun e și mai fermecătoare.