Little Matters: Insects
Explorați complexitățile lumii insectelor. De la capcanele de vânătoare ale furnicii-leu, până la tehnologia ingenioasă a termitelor pentru a menține răcoare în preajma coloniilor de ciuperci. Insectele au peste cinci milioane de moduri de a se naște, de a mânca, de a comunica și de a construi, de a-și găsi pereche și de a vâna: „Little Matters” prezintă lumea lor incredibilă și inspirantă.