Lyckad Upptining Av Herr Moro
Fostul partener de viață al lui Milo Moro, Adrian, a fost criogenat în ultimii 43 de ani. Milo află că poate fi dezghețat și reanimat. Când personalul de la ScandiCryonics vine să ia criocontainerul cu corpul lui Adrian, Milo își dă seama că s-ar putea să nu fie pregătit pentru întoarcerea lui Adrian.