Magie cu Susul în Jos
Nory, de 13 ani, și cea mai bună prietenă a ei, Reina, au intrat la Academia Sage pentru Studii Magice, iar magia ciudată a lui Nory o duce într-o clasă de ciudați pentru cei cu Magia cu Susul în jos, știuți și ca MSJ! În timp ce mulți cred că puterile unice MSJ îi fac țintă sigură pentru periculoasa și malefica magie din umbră, Nori si prietenii ei din clasa MSJ le arată că Magia cu Susul în Joc o învinge pe cea cu susul în sus!