Mail Dog
Când un pilot trebuie să se întoarcă din cauza unei furtuni puternice, el lasă corespondența într-un avanpost îndepărtat, unde poate fi livrată cu sania trasă de câini. Punga poștală care cade aterizează pe Pluto, iar el pornește să o livreze. Un iepure îl întârzie continuu pe drum, dar, în cele din urmă, iepurele îl ajută pe Pluto să livreze punga poștală.