Mickey, Donald, Goofy: Cei trei mușchetari
Această versiune muzicală animată a poveștii clasice de aventură îi prezintă pe cei mai buni prieteni Mickey, Donald și Goofy în rolurile unor îngrijitori mărunți, cu visuri mărețe de a deveni muschetari.
Cei mai buni prieteni Mickey, Donald și Goofy sunt niște îngrijitori mărunți, cu visuri mărețe de a deveni muschetari. Viața le este dată peste cap atunci când Peg-Leg Pete, căpitanul muschetarilor, și Clarabelle, sinistrul său locotenent, îi folosesc într-un complot mișelesc de a o înlătura din regat pe prințesa Minnie, singurul șoarece care stă în calea lui Pete către tron. Poate că Mickey, Donald și Goofy nu arată ca niște eroi, dar au o surpriză pentru Pete. Datorită muncii în echipă și prieteniei, ei află repede că pot realiza orice dacă lucrează împreună.