Misterul Mumiei 2
Amy se pregătește pentru nunta cu tematică Halloween a tatălui ei și a logodnicului său, Carl, când, împreună cu Gilbert și Marshall, descoperă că prietenul lor mumie, Harold și iubita sa, Rose, ar putea fi în pericol. Sobek, o mumie malefică ce îi purta pică de o mie de ani prietenului său cel mai bun devenit rival, Harold, e trezit în mod neașteptat și își caută răzbunarea. Cu ajutor din partea slujitorului său hipnotizat, Larry, Sobek o răpește pe Rose, iar Amy, Gilbert, Marshall, Buzzy, și Harold trebuie să-și folosească din nou abilitățile pentru a o salva și să se întoarcă la timp pentru nuntă.