Misterul mumiei
Câțiva prieteni de 12 ani, Marshall, Gilbert și Amy, din greșeală reînvie o mumie pe care au descoperit-o într-o pivniță. Ei o numesc cu mândrie Harold pe mumie și trebuie să se grăbească să-l întoarcă la locul de odihnă înainte de miezul nopții de Halloween.