Penny de la M.A.R.S: Episod special
Într-o călătorie emoționantă, retrăim povestea de dragoste dintre Penny și Sebastian de la prima lor întâlnire, trecând prin prietenie, muzică, probleme și dragoste, până la revelația șocantă de la final.