Percy Jackson și Olimpienii: Hoțul Fulgerului
Adus într-o tabără specială pentru zei în pregătire, un tânăr de 17 ani care abandonează școala după ce descoperă că este fiul pe jumătate om al lui Poseidon, pornește într-o călătorie cu un satir/protector și fiica Atenei, ca să-și salveze mama răpită, să recupereze fulgerul furat al lui Zeus și să prevină un război mortal între zei.