Pinocchio
Cu prietenul său credincios Jiminy Cricket alături, băiatul de lemn Pinocchio pornește în aventuri fantastice care îi testează curajul, loialitatea și onestitatea până când obține ce-și dorește cel mai mult: să devină un băiat adevărat.
Povestea atemporală a lui Pinocchio inspiră o nouă generație cu animația sa magistrală, muzica premiată și personajele de neuitat. Când dragul Geppetto creează o păpușă de lemn, dorința lui este îndeplinită când aceasta prinde viață întruchipând un băiețel de lemn. Cu prietenul credincios și conștiința Jiminy Cricket alături, Pinocchio pornește în aventuri fantastice care îi testează curajul, loialitatea și onestitatea până când obține ce-și dorește cel mai mult: să devină un băiat adevărat. Conține scene cu tutun.