Pirații din Caraibe: La capătul lumii
Căpitanul Jack Sparrow, acel fermecător și viclean pirat, este prins în dulapul lui Davy Jones când frații săi pirați încep o căutare disperată pentru a-l localiza și salva. Urmărește-le aventurile maritime fantastice din Singapore cel exotic și până la capătul lumii și nu numai.
Tocmai când au nevoie cel mai mult de el, căpitanul Jack Sparrow (Johnny Depp), acel fermecător inteligent și viclean pirat, este prins pe o mare de nisip în dulapul lui Davy Jones. Formând o alianță din ce în ce mai instabilă, Will Turner (Orlando Bloom), Elizabeth Swann (Keira Knightley) și căpitanul Barbossa (Geoffrey Rush) încep o căutare disperată pentru a-l găsi și salva. Motivul lor? Căpitanul Jack este ultimul dintre cei nouă Lorzi Pirați ai Brethren Court care trebuie să se unească pentru a păstra modul de viață al piraților iubitori de libertate.