Pluto's Purchase
Pe Pluto îl așteaptă o surpriză când Mickey îl trimite să cumpere un salam de la măcelărie și trebuie să se lupte pentru a-l împiedica pe buldogul Butch să fure salamul. Când Pluto ajunge acasă cu salamul, Mickey i-l oferă lui Butch drept cadou pentru ziua lui naștere.