Podul dezastru din Genova
Producția spune povestea prăbușirii tragice a podului Morandi din Genova, în care 40 de persoane și-au pierdut viața. Povestea începe cu o reconstituire cronologică a dezastrului, împărțită în câteva scene prezentând momente critice ale prăbușirii.
Producția spune povestea prăbușirii tragice a podului Morandi din Genova, în care 40 de persoane și-au pierdut viața. Povestea începe cu o reconstituire cronologică a dezastrului, împărțită în câteva scene prezentând momente critice ale prăbușirii. Printre declarațiile supraviețuitorilor, programul „derulează“ scenele, pentru a analiza cauzele și evenimentele care au condus la această tragedie. Se încheie cu ultimele declarații ale celor afectați de catastrofă, urmate de o dezbatere pe marginea progreselor tehnologice dezvoltate în scopul preîntâmpinării producerii din nou a unor astfel de dezastre.