PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
O vânzătoare de ceară ne prezintă diferite tipuri de material și ne explică numele lor colorate și semnificația socială. Modelul acestor haine des întâlnite în Africa de Vest este imprimat pe pânză folosindu-se ceară topită.