Princes of the Palace
Urmăriți viețile Prinților Regali Britanici, cu interviuri edificatoare ale biografilor regali. Aflați cum fiecare generație de prinți este pregătită pentru datorie în lumea noastră în continuă schimbare de către cei din interiorul casei regale, care îi cunosc cel mai bine.