Saving Notre Dame
„Salvarea Notre Dame” documentează momentele de după incendiul devastator și eforturile din primul an pentru a salva catedrala de la prăbușire.
Salvarea Notre Dame documentează momentele de după incendiul devastator și eforturile din primul an depuse pentru a salva catedrala de la prăbușire. Urmărind eforturile arhitecților arheologi, inginerilor și tuturor specialiștilor necesari reconstruirii (tâmplari, constructori), această serie surprinde povești umane unice și stă mărturie pentru progresul și dificultățile acestei misiuni dificile.