Second Souffle
„Second Souffle” pătrunde în viața a 6 surferi care se desprind de rutină pentru a-și urma pasiunea în Maroc. Edouard Delpero și Vincent Duvignac îmbină turneele profesioniste cu renașterea personală, în timp ce Youssef Drouich și Selim Barkat sunt în fruntea democratizării surfului. Adrien Valéro și Heremoana Luciani contribuie la scena de surf din Maroc, sugerând proiecte viitoare.