Sri Lanka: Island of Hope
În timpul Festivalului Lunii Pline din Kataragama, elefanții călători împart pelerinii, împlinind promisiunile făcute zeului hindus al războiului. Veddas venerează zeitatea Valli Amma. Musulmanii vizitează Moscheea Khizar-Thakkiya, într-un sit multireligios din Sri Lanka. Festivalul îmbină sărbătorile religioase și metafizice, dar se confruntă cu provocări de natură culturală.