The Fox and the Hound 2
Pregătiţi-vă de vânătoare cu VULPEA ŞI CÂINELE 2. Într-o poveste clasică despre prietenie şi loialitate, Tod şi Copper se înţeleg de minune, dar atunci când Copper are ansa de a se alătura unui grup de câini de vânătoare, prietenia lor este pusă la încercare. Porniţi într-o aventură irezistibilă vizionând filmul VULPEA ŞI CÂINELE 2.