The Mouseketeers at Walt Disney World
Mușchetarii Noului Club Mickey Mouse ajung la Walt Disney World pentru a susține un spectacol live. În timp ce sunt acolo, ei speră să se bucure de aspectele recreaționale ale Regatului Magic dar, cu toate acestea, sunt urmăriți de o serie de probleme pe măsură ce explorează proprietatea.