The Smortlybacks Come Back!
TamLin, din tribul Oamenilor Mici, călătorește cu turma sa de elefanți inteligenți în căutarea unor pășuni mai verzi. Împietriți de frică și rămân izolați pe malul oceanului. Însă, cu ajutorul neașteptat al lui TamSin, o sirenă minunată, și al rechinilor săi nepoliticoși, ei s-ar putea să aibă parte de un final fericit.