Tigrul
„Tigrul” de Disneynature prezintă viața celui mai venerat și carismatic animal de pe planeta noastră, invitând spectatorii într-o călătorie alături de Ambar, o tânără tigroaică care își crește puii în pădurile fabuloase ale Indiei. Curioși, neastâmpărați și uneori puțin stângaci, puii au multe de învățat de la mama lor pricepută, care va face tot ce poate pentru a-i proteja de pitoni, de urși și de tigri masculi înfometați.