Tolkien
Tolkien: Dincolo de poveste explorează anii formativi ai autorului orfan în timp ce găsește prietenie, dragoste și inspirație artistică printre un grup de colegi proscriși de la școală.
Tolkien: Dincolo de poveste explorează anii formativi ai autorului orfan în timp ce găsește prietenie, dragoste și inspirație artistică printre un grup de colegi proscriși de la școală. Acest lucru îl duce în izbucnirea Primului Război Mondial, care amenință să distrugă „frăția”. Toate aceste experiențe l-ar inspira pe Tolkien să scrie celebrele sale romane din Pământul de Mijloc.