Elton John: concertul de rămas-bun de pe Stadionul Dodger
Elton John: concertul de rămas-bun de pe Stadionul Dodger e concertul legendarului Elton John în ultimul său spectacol nord-american. Ca parte din turneul Farewell Yellow Brick Road, acesta include invitați speciali și hituri neegalate de-a lungul deceniilor, într-una dintre cele mai mari evocări din istoria muzicii. Nu ratați un concert spectaculos în casele telespectatorilor din întreaga lume.
În acest concert de neratat, Elton John interpretează pe stadionul Dodger din Los Angeles, unde în 1975 a susținut două concerte cu casele închise, acestea marcându-i și definindu-i cariera și legenda la nivel global. Acum, într-un moment emoționant, el urcă pe scenă în ultimul său spectacol nord-american, ca parte a turneului Farewell Yellow Brick Road, într-una dintre cele mai mari evocări din istoria muzicii.