RealityDocumentarLifestyle
Richard Ayoade propune minivacanțe neconvenționale. Regizor aclamat, autor și actor câștigător al premiului BAFTA, Richard are o problemă: detestă să plece în vacanță. Pentru el, călătoriile sunt plictisitoare, stresante și durează prea mult timp. Cum faci ca vacanța să fie mai distractivă, mai eficientă și mai puțin plictisitoare? Richard vrea să se bucure de vacanțe, investind cât mai puțin timp.
Richard Ayoade propune minivacanțe neconvenționale. Regizor aclamat, autor și actor câștigător al premiului BAFTA, Richard are o problemă: detestă să plece în vacanță. Pentru el, călătoriile sunt plictisitoare, stresante și durează prea mult timp. Cum faci ca vacanța să fie mai distractivă, mai eficientă și mai puțin plictisitoare? Richard vrea să se bucure de vacanțe, investind cât mai puțin timp. El este rece, calculat și nemilos. În acest episod special, comediantul David Baddiel i se alătură lui Richard Ayoade pentru o minivacanță de sezon în Iordania. Împreună descoperă deșerturi uluitoare și mări foarte sărate, pășind pe urmele profeților și aflând noi legende.