Disney's Fairy Tale Weddings
Telespectatorii au parte de o privire în culisele nunților magice și ale logodnelor unice care au loc în destinațiile Disney din întreaga lume, inclusiv Walt Disney World, Disneyland și Disney Cruise Lines. De la modă și produse până la divertisment și decoruri de clasă mondială, telespectatorii au parte de o imagine a basmului modern pe care marca Nunți de poveste de la Disney îl creează de 25 de ani.