Ultima speranță
În ajunul Crăciunului, un tânăr pilot al Forțelor Aeriene Regale Britanice traversează Marea Nordului, când i se defectează comunicația radio și echipamentele electrice, zburând în derivă și riscând să rămână fără combustibil. Chiar când pare să nu mai aibă nicio speranță, un samaritean misterios îl ghidează să aterizeze în siguranță.