Paradisul rechinilor
O echipă de oameni de știință condusă de exploratorul National Geographic, Dr. Enric Sala, călătorește în cinci insule îndepărtate din apropiere de Tahiti, în îndepărtatul Pacific de Sud, pentru a explora recifele de corali pure și populațiile de rechini care le locuiesc. Cu speranța de a crea o zonă marină protejată, aceștia se confruntă cu o serie de provocări: valuri puternice, recife zimțate și blocați pe o insulă deșertică îndepărtată.