Rechinii din insulele Pitcairn
O echipă de exploratori condusă de ecologistul marin Dr. Enric Sala pornește să exploreze apele și pământul îndepărtatelor insule Pitcairn din Pacificul de Sud. Aceste insule misterioase, colonizate de rebeli, ar putea oferi un portal înapoi în timp către un ecosistem marin plin de viață și de principalul prădător al recifului - rechinii.