Vrăjigemenele 2
În timp ce Alex vrea să se concentreze asupra facultății și să aibă o viață semi-normală, Camryn se gândește numai la strălucire, rochii și diademe. Dar există un nou rău supranatural care amenință Coventry și depinde de vrăjigemene să îi salveze.