Wild Venice
În spatele decorului de palate, biserici și canale, există un univers neexplorat până acum, locuit de o menagerie extraordinară de creaturi. Acestea sunt omniprezente, dar puțin observate. Ele trăiesc în mijlocul orașului, sunt scufundate în adâncimile sale și se uită la el din cer, deasupra extraordinarei faunei sălbatice a acestui mare oraș.