Daredevil
Orb din copilărie, Matt Murdock luptă contra nedreptăților din cartierul Hell's Kitchen („Bucătăria iadului”), New York City: ziua e avocat, iar noaptea e supereroul Daredevil.
Daredevil îl urmează pe Matt Murdock, avocat ziua și justițiar noaptea. Orb din copilărie, în urma unui accident, Murdock își folosește simțurile mai dezvoltate ca Daredevil, care, după apusul soarelui, combate criminalitatea de pe străzile din New York. Eforturile sale nu sunt văzute cu ochi buni de către Wilson Fisk - alias Kingpin – și alții, ale căror interese sunt în conflict cu cele ale lui Daredevil. Slujba din timpul zilei a lui Murdock descrie un om care crede în sistemul de justiție penală, dar alter egoul său sugerează altceva, deoarece face singur dreptate, pentru a-și proteja cartierul.