Mormon - niciodată din nou
Ce înseamnă să trăiești autentic? Și ce înseamnă dacă ești o mamă mormonă, măritată de 30 și ceva de ani care tocmai a descoperit că e gay și e îndrăgostită de prietena ei... altă mamă mormonă? „Mormon - niciodată din nou” urmărește călătoria lui Sal și a Lenei, pe măsură ce-și găsesc drumul în afara bisericii, a căsniciei și a sexualității.
Ce înseamnă să trăiești autentic? Și ce înseamnă dacă ești o mamă mormonă de 30 și ceva de ani, măritată, care tocmai a descoperit că e gay și e îndrăgostită de prietena ei... altă mamă mormonă? „Mormon - niciodată din nou” urmărește călătoria lui Sal și a Lenei, pe măsură ce-și găsesc drumul în afara bisericii, a căsniciei și a sexualității, în timp ce cresc șapte copii. Din momentul în care Sally și Lena și-au încrucișat privirile peste mulțime la o aglomerată petrecere mormonă, ceva s-a aprins în ele. Au simțit pentru prima dată fluturii în stomac despre care au auzit doar în filme, cântecele de iubire au început să aibă sens, s-au simțit cuprinse de o energie de neexplicat, s-au trezit la viață. Dar să cedeze în fața sentimentelor înseamnă să respingă tot ce au învățat vreodată în biserică și să comită un păcat de neiertat. Dar nu se puteau întoarce, odată ce au descoperit adevărul. Din acea zi, au pornit pe un drum periculos, riscând înstrăinarea de familiile lor, oprobiul comunității și abandonul spiritual. În ciuda greutăților, sunt mai fericite ca oricând. Acest serial în patru părți surprinde consumul emoțional și misiunea înduioșătoare de a-și reconstrui viața în timp ce navighează prin relațiile cu foștii soți, părinți, prieteni și frați. Iar Lena și Sal nu sunt singure. Povestea lor se intersectează cu alți foști și încă membri mormoni din comunitatea LGBTQ care se luptă în a reconcilia identitatea lor cu doctrina prohibitivă a bisericii legată de relațiile persoanelor de același sex. Mărturiile lor captivante vorbesc despre rușine și respingere, dar acțiunile lor arată că există speranță și fericire, nu doar frică și incertitudine. „Mormon - niciodată din nou” e o fereastră romantică, intimă și edificatoare într-o comunitate ce ne învață despre acceptare, empatie și puterea de a-ți trăi adevărul.