În căutarea gustului cu Padma Lakshmi
În „Taste the Nation”, Padma Lakshmi, autoare premiată, prezentatoare și producătoare executivă, duce spectatorii într-o călătorie prin America, explorând cultura culinară bogată și diversă a diferitelor grupuri de imigranți și căutând persoanele care au modelat bucătăria americană de astăzi.
În „Taste the Nation”, Padma Lakshmi, autoare premiată, prezentatoare și producătoare executivă, duce spectatorii într-o călătorie prin America, explorând cultura culinară bogată și diversă a diferitelor grupuri de imigranți și căutând persoanele care au modelat bucătăria americană de astăzi. De la comunități indigene la cele mai recente prezențe de imigranți, Padma ia masa cu americani din întreaga țară pentru a descoperi rădăcinile și relațiile dintre mâncarea noastră, umanitatea noastră și istoria noastră - dezvăluind în final povești care provoacă noțiunile de identitate, de apartenență și de ce înseamnă să fii american.